کالرآیدی

دستگاه کالری آیدی یک سخت افزار جهت اتصال خط تلفن به نرم افزارهای کامپیوتر از طریق کابل لن می باشد. با استفاده از بخش کالرآیدی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر، شما می توانید شماره تلفن ها و مدت زمان ارتباط را ثبت نمایید. علاوه بر این با استفاده از قابلیت کالرآیدی شماره تلفن و نام مشترک برای شما در صفحه نمایان می شود. با این امکان می توانید قبل از پاسخ دهی به تلفن، مشترک خود را شناخته و ایشان را با نام خودشان خطاب نمایید.

 

بخش کالرآیدی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر چیست؟

در واقع با این قابلیت، قبل از پاسخ گویی به تلفن تمامی اطلاعات پرداختی، فاکتور ها و ریز کارکرد ایشان برای شما نمایان می شود. در این مدت توانایی این را خواهید داشت که قیمت و پشتیبانی مورد نظر را بر حسب مشترک مورد نظر صورت دهید. از دیگر توانایی هایی که این قابلیت به شما ارائه می دهد، جلوگیری از دردسرهای احتمالی با مشتریان بدقول، بد حساب و … می باشد. از امکانات این بخش می توان به زیر اشاره نمود:

  • نمایش مشخصات مشتری تماس گیرنده
  •  امکان رویت ریز کارکرد مشتریان
  • مرحله ارتباط با مشتری. (رزرو برای شستشو، سفارش ثبت کرده و…)
  • در صورتی که ضبط مکالمات را انجام دهید، می توانید به تلفن های قبلی با مشتری گوش دهید.
  • اتصال بی نهایت خط تلفن به نرم افزار ( با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه کالرآیدی)
  • نمایش مشتریان درون بلک لیست به همراه دلیل

کالرآیدی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر

آموزش استفاده از بخش کالر آیدی

در سایت ما تمامی آموزش های لازم برای استفاده از نرم افزار قرار گرفته است. شما می توانید جهت مطالعه و تماشای ویدیو ها به صفحه آموزش نرم افزار مراجعه فرمایید. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا سفارش، می توانید با شماره های زیر با اپراتورهای پیروز داده پرداز آریا تماس حاصل فرمایید.

تلفن پنج رقمی: 02162803

خط تلفن داخلی: 02162979000