صفحه رزرو جمعی در اپلیکیشن قالیشویی

صفحه رزرو جمعی بهترین راه حل جهت مدیریت رزرو ها می باشد که در اپلیکیشن قالیشویی سیما گستر قرار دارد. در حال حاضر سیما گستر، بهترین نرم افزار قالیشویی از منظر و دیدگاه متخصصین، تنها اپلیکیشن با قابلیت لیست جمعی و پخشی می باشد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد لیست جمعی دارید می توانید به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید. قصد داریم ، در این مقاله به بررسی صفحه لیست جمعی بپردازیم.

انتخاب برند قالیشویی در صفحه رزرو لیست جمعی اپلیکیشن قالیشویی

همانند صفحه مربوط به ایجاد اشتراک، درصفحه رزرو جمعی نیز ابتدا باید برند مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با این روش مدیریت چند برندی با قابلیت یکپارچگی اپلیکیشن قالیشویی سیما گستر راحت تر می باشد.

انتخاب برند در صفحه رزرو

پس از انتخاب برند، بخشی برای شما باز می شود که می توانید بر اساس کد اشتراک و یا شماره تماس ، مشتری خود را جستجو نموده و برای ایشان رزرو جمعی صورت دهید. در این صفحه در صورت نیاز می توانید مشترک مورد نظر خود را اصلاح نمایید.

بخش جستجوی کاربر در صفحه رزرو لیست جمعی اپلیکیشن قالیشویی

 

بخش تاریخ رزرو

ممکن است که رزرو برای روز و ساعت خاصی باشد، شما می توانید در صفحه رزرو جمعی در اپلیکیشن قالیشویی، تاریخ مورد نظر برای جمع آوری توسط راننده را مشخص نمایید. این مورد می تواند باعث برنامه ریزی بسیار بهتر جهت مدیریت مشتریان شما باشد. علاوه بر این می توانید در صورت نیاز به صورت مستقیم به لیست جمعی راننده مورد نظر اضافه نمایید. و اگر که نیاز به بررسی بیشتر می باشد می توانید آن را به بعد موکول نمایید و از بخش رزرو جمعی راننده این فرآیند را صورت دهید.

در صورتی که تنظیمات اطلاع رسانی را فعال کرده باشید، پس از ثبت رزرو برای مشتری مورد نظر، پیامک اطلاع رسانی ارسال خواهد شد.

افزودن به لیست جمعی راننده

افزودن این مورد به لیست جمعی رانندگان از دو حالت ممکن است. اگر شما تیک مربوط به این بخش را بزنید، بخش برای شما باز می شود که می توانید راننده مورد نظر را انتخاب نمایید. اما در صورتی که قصد دارید بعدا این کار را صورت دهید، می توانید تیک این بخش را خالی بگذارید و بعدا از بخش لیست جمعی راننده  این کار را صورت دهید.

بخش لیست جمعی راننده

زمانی که شما برروی بخش رانندگان کلیک فرمایید. می توانید لیست رانندگان خود را مشاهده فرمایید.

انتخاب راننده در بخش رزرو لیست جمعی

نوع رزرو جهت جمع آوری، در صفحه رزرو لیست جمعی در اپلیکیشن قالیشویی

قطعا قالیشویی شما انواع مختلفی از خدمات را ارائه میدهد. ممکن است علاوه بر فرش خدمات نظافت مبل، پرده و … را نیز ارائه دهید. در این بخش از صفحه رزرو لیست در اپلیکیشن قالیشویی سیما گستر می توانید نوع رزرو را نیز مشخص نمایید. باید توحه داشته باشید که بهتر است برای هر نوع محصولی رزرو های جداگانه با فاکتور های جداگانه ثبت نمایید. همچنین جهت امکانات بیشتر، بخشی جهت  توضیحات تعبیه شده است که می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد سفارش ثبت نمایید.

بخش نوع رزرو در صفحه لیست جمعی

بعد از ثبت اطلاعات، پیامی با عنوان ثبت سفارش برای شما نمایان خواهد شد.

 

امکان ارسال اس ام اس اطلاع رسانی

بعد از ثبت سفارش در صفحه رزرو لیست جمعی در اپلیکیشن قالیشویی، در صورتی که در بخش تنظیمات، ارسال پیامک را فعال کرده باشید، پیام اطلاع رسانی برای مشتری شما ارسال خواهد شد. متن این پیامک برای شما دلخواه بوده و شامل ، برند، تاریخ رزرو، نام مشتری و … می باشد.