صفحه لیست پخشی راننده در اپلیکیشن قالیشویی سیما گستر

دکمه لیست پخشی راننده در اپلیکیشن قالیشویی

مشابه لیست جمعی راننده در صفحه لیست پخشی راننده، نیز می توانید مواردی را به آن ها تخصیص دهید. پس از آن که راننده فرآیند لیست جمعی را صورت بدهد، موارد فاکتور به دفتر شستشو ارجاع میشوند. شما پس از لیست جمعی و تعریف امکان این را خواهید داشت که لیست پخشی رسید مورد نظر را صورت دهید. آموزش استفاده از پنل رانندگان در مقالات مربوط ارائه می شود.

بخش اول : جستجو بر اساس زمان رزرو

شما بر اساس زمان رزرو می توانید سفارش مورد نظر خود را پیدا کنید. پس از انتخاب بازه زمانی، لیست سفارشات جمع شده به شما نشان داده می شود.

لیست پخشی در اپلیکیشن قالیشویی

مشابه صفحه لیست جمعی راننده، شما می توانید برروی رسید مورد نظر کلیک کرده تا به رنگ سبز در بیاید. در این حالت، فاکتور ها سبز رنگ به راننده تخصیص می یابند. در صفحه لیست پخشی راننده تمامی امکانات مشابه لیست جمعی بوده و تغییرات فاحشی در آن وجود ندارد. همچنان در این بخش نیز شما اطلاعاتی از رسید مشتری و اطلاعات تماس وجود دارد.

انتخاب لیست پخشی راننده در نرم افزار قالیشویی

اگر دکمه که آیکون چشم آیکون نمایش در صفحه لیست جمعی رانندهدارد را بزنید، شما لیست انخابی را خواهید دید. این ابزار برای مدیریت بهتر در تعداد بالای لیست های پخشی استفاده می شود. باید توجه داشته باشید که لیست پخشی برای زمانی استفاده می شود که شستشو به اتمام می رسد. پس از اتمام شستشو شما می توانید با استفاده از صفحه لیست پخشی راننده، سفارشات را تحویل دهید.

 

بخش دوم: انتخاب راننده و زمان در صفحه لیست پخشی راننده

پس از انتخاب لیست پخشی شما می توانید زمان تحویل را انتخاب نموده و به راننده مورد نظر خود تخصیص دهید.پس از تخصیص لیست پخشی به راننده، در صورتی که تنظیمات پیامکی را فعال کرده باشید، برای راننده و مشتری مورد نظر پیامک اطلاع رسانی ارسال خواهد شد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید پرستیژ کاری خود را بسیار بالا تر ببرید.

تخصیص به راننده در اپلیکیشن قالیشویی

ارسال پیامک اطلاع رسانی

جهت استفاده از این بخش کافی است که تنظیمات پیامک برای لیست پخشی را فعال نمایید. پیامکی شامل اطلاعات فاکتور، نام مشتری و زمان تحویل با متن دلخواه شما برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

تلفن جهت سفارش:

خط پنج رقمی: 02162803

خط داخلی: 02162979000