لیست پخشی

لیست پخشی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر برای مدیریت خروجی های انبار از دفتر شستشو استفاده می شود. هنگامی که فرآیند شستشو در کارخانه به پایان می رسد شما می توانید لیست پخشی را به راننده مورد نظر خود تخصیص دهید. امکان مدیریت و ارسال مجوز برای خروج از انبار برای راننده نیز امکان پذیر است. با این فرآیند شما احتمال خطا در فرآیند تحویل به مشتری بسیار کاهش می یابد.

 

لیست پخشی چیست؟

پس از فرآیند شستشو نیاز است که فرش ها و دیگر اثاثیه مشتریان را برایشان ارسال نمایید. نیاز است که راننده مورد نظر بداند دقیقا کدامین وسایل را برای کدام مشتری حمل نماید. با استفاده از بخش لیست پخشی شما در پنل مدیریت و کارمندی نرم افزار قالیشویی سیما گستر، شما می توانید لیست مورد نظر خود را به راننده مورد نظر تخصیص دهید. با استفاده از قابلیت مجوز خروج از انبار می توانید از خروجی های غیر قانونی از کارخانه نیز جلوگیری کنید. پس از این راننده مورد نظر می تواند پس از دریافت پیغام اطلاعیه با مراجعه به پنل خود لیست پخشی را به همراه آدرس و لوکیشن دریافت نماید.

لیتس پخشی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر

لیست پخشی در پنل رانندگان

راننده پس از دریافت و مراجعه به لیست پخشی و ارسال محموله می تواند با استفاده از ابزار QR code مشتری مورد نظر را احراز هویت نموده و تصویر امضای ایشان را دریافت نماید. و پس از دریافت رسید و صدور فاکتور وضعیت محموله را به تحویل داده شده تغییر دهد. امکان گزارش گیری و دریافت اطلاعات فاکتور از طریق پنل مدیریت قابل پیگیری می باشد. تسویه حساب با راننده در پنل مدیریت پس از ارسال لیست پخشی صورت می گیرد.

 

آموزش بخش لیست پخشی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر

آموزش های لازم برای هر بخش در پنل مدیریت و رانندگان در این وب سایت موجود است و شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید آموزش های بیشتر در مورد تنظیمات سیستم عامل را نیز از کانال آپارات ما دریافت نمایید.

جهت راهنمایی های بیشتر ، دریافت پشتیبانی و سفارش نرم افزار نیز می توانید با شرکت پیروز داده پرداز آریا به شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

خط پنج رقمی: 02162803

خط داخلی: 02162979000