صفحه لیست جمعی راننده در اپلیکیشن قالیشویی

صفحه لیست جمعی راننده در اپلیکیشن قالیشویی ، برای تخصیص رزرو هایی است که پیشتر در صفحه رزرو لیست جمعی اضافه کردید به رانندگان میباشد. در این صفحه می توانید به صورت چند تایی لیست را به رانندگان خود تخصیص دهید.

بخش اول: تاریخ های رزرو

ابتدا نیاز است که بازه زمانی رزرو ها را مشخص نمایید تا لیست برای شما نمایان شود. جهت راحتی بیشتر، تاریخ ها به صورت شمسی شده‌اند.

بازه زمانی رزرو جمعی

پس از انتخاب بازه زمانی، لیست رزرو های این تاریخ ها نمایان میشوند. در این بخش، شما لیست رزرو ها را می توانید با اطلاعات کامل مشتری و همچنین دکمه های تماس در صورت نیاز مشاهده کنید. در این موارد برای هر رزرو یک شماره رسید به صورت خودکار تنظیم خواهد شد. دلیل این امر استفاده های بعدی میباشد.

نمایش لیست رزرو جمعی در اپلیکیشن قالیشویی

بخش دوم: انتخاب لیست جهت تخصیص به راننده در صفحه رزرو لیست جمعی

جهت تخصیص موارد مربوط، شما می تواند برروی هرکدام از رسید ها کلیک فرمایید با این حالت رسید به رنگ سبز رنگ در می‌آید که لیست را برای شما مشخص میکند. این مورد برای راحتی بیشتر شما در ارسال رانندگان به مناطق مختلف می باشد. قابل توجه است که، شما می توانید رسید ها را به صورت چندتایی به راننده تخصیص دهید. در صفحه لیست جمعی راننده، تمامی فرآیند ها جهت آسایش بیشتر شما در فرآیند ها می باشد. می توانید کیفیت UI/UX و راحتی استفاده را به وضوح ببینید.

انتخاب لیست جمعی رانندگان در اپلیکیشن قالیشویی

بخش سوم : انتخاب راننده و تخصیص تاریخ ارسال منطقه راننده

در این بخش از صفحه لیست جمعی راننده ، می‌توانید تاریخ ارسال راننده به محل و همچنین خود راننده را مشحص نمایید.، در کنار این بخش ها یک لوگو با نماد چشم می بینید، با فعال کردن این بخش، شما تنها موارد انتخابی را مشاهده خواهید نمود که مدیریت در تعداد بالا را برای شما فراهم خواهد نمود. پس از انتخاب راننده و تاریخ می توانید برروی لینک “تخصیص آدرس های انتخابی به راننده منتخب ” را کلیک فرمایید.

پس از تخصیص برای شما پیام موفق آمیز ثبت شده و رزروهای منتخب از لیست حذف خواهد شد.

 

امکان ارسال اس ام اس اطلاع رسانی

درصورت فعال بودن این امکان در تنظیمات، پس از تخصیص به راننده پیامک اطلاع رسانی به متشتریان مورد نظر، شامل اطلاعات و تاریخ های رزرو برای ایشان ارسال خواهد شد.

جهت سفارش نرم افزار قالیشویی به همراه پنل پیامکی با شماره اختصاصی و امکانات بیشتر می توانید با شماره های زیر با شرکت پیروز داده پرداز آریا تماس حاصل فرمایید.

تلفن : tel:02162803

تلفن: 02162979000