لیست جمعی

 لیست جمعی یک راه حل مناسب جهت مدیریت ورودی های فرش، مبلمان و… مشتریان به انبار و همچنین مدیریت رانندگان است. با استفاده از قابلیت لیست جمعی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر می توانید هرگونه رزرو، موارد جمعی توسط رانندگان و … را مدیریت نمایید.  همچنین این راه حل به شما توانایی قفسه بندی هرچه بهتر انبار را به شما ارائه می دهد.

لیست جمعی چیست؟

هرروزه تعداد بسیاری درخواست رزرو برای قالیشویی ها ارسال می شود. شما باید این درخواست ها را به رانندگان تخصیص دهید. شما جهت مدیریت این مسائل همراه لیست جمعی در نزم افزار قالیشویی سیما گستر می توانید علاوه بر تخصیص رزرو ها برای رانندگان، می توانید هزینه ها سرویس رانندگان را نیز تنظیم نمایید. این موارد در پنل مدیریت و کارمندان نرم افزار قابل دسترسی می باشد. شما می توانید برای رانندگان خود جهت جمع کردن رزرو ها پیام ارسال نمایید.

لیست جمعی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر مربوط به صفحه مدیر

لیست جمعی در نرم افزار قالیشویی نسخه رانندگان

لیست جمعی  تنها مربوط به بخش مدیریت نیست. زمانی که شما از طریق پنل مدیریت برای راننده لیست جمعی را تخصیص دهید، لیست این موارد در پنل راننده قابل دسترسی خواهد بود. راننده پس از دریافت اطلاعیه می تواند فرآیند جمعی را صورت دهد و صدور فاکتور را برای مشتری صورت دهد.

 

آموزش فرآیند لیست جمعی

آموزش ساخت لیست جمعی و همچنین ثبت رزرو و تخصیص به راننده در بخش آموزش وب سایت قرار داده شده اند. شما می توانید جهت دریافت آموزش کامل به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید. همچنین در هنگام خرید نرم افزار به شما پکیج کامل آموزش استفاده از نرم افزار اندروید و ویندوز برای شما ارسال می گردد.

 

جهت سفارش نرم افزار قالیشویی سیما گستر با شماره تلفن های زیر با شرکت پیروز داده پرداز آریا تماس حاصل فرمایید. ساعات کاری شرکت بین ساعات 9 صبح تا 21 عصر می باشد.

تلفن داخلی : 02162979000