صفحه اشتراک جدید در اپلیکیشن قالیشویی

پیشتر ذکر شد که صفحه اشتراک جدید در اپلیکیشن قالیشویی سیما گستر، برای ساخت ثبت مشتریان استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم که به قابلیت ها و آموزش این بخش، بپردازیم. در این مقاله تمامی امکانات این بخش مورد بررسی قرار می گیرند.

تخصیص به برند قالیشویی

ممکن است که شما چند برند قالیشویی را مدیریت کنید. یکی از قابلیت های اساسی که تنها در نرم افزار قالیشویی سیما گستر موجود است، قابلیت چند برندی است. این بدان معناست که شما از یک اپلیکیشن یکپارچه برای تمامی نام های تجاری خود استفاده می کنید. نام برند های شما قبل از خرید نرم افزار برای شما ثبت خواهد شد. این فیلد به صورت لیست انتخابی بوده و به راحتی می توانید برند مورد نظر را مشخص نمایید. به این قابلیت کاربر مورد نظر تنها برای برند مشخص ثبت اشتراک خواهد شد.

بخش انتخاب برند در صفحه اشتراک جدید نرم افزار قالیشویی سیما گستر

تخصیص کد اشتراک به مشتری در  صفحه اشتراک جدید در اپلیکیشن قالیشویی سیما گستر

کد اشتراک برای هر کاربر یک عدد اختصاصی خواهد بود که شما مشتری خود را با این عدد خواهید شناخت. شاخص بودن کد اشتراک به شما قابلیت ها بسیاری ارائه خواهد داد که در بخش های بعدی مشاهده خواهید نمود. با استفاده از این بخش، امکان جستجوی کاربر و مشاهده ریز کارکرد، ارائه به لیست جمعی و… را خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به بقیه بخش های مربوط به صفحات مراجعه فرمایید.

ساخت کد اشتراک برای مشتری در صفحه ایجاد اشتراک نرم افزار قالیشویی سیما گستر

 

از قابلیت های مهم این کار می توان به زیر اشاره نمود:

  • تخصیص کد اشتراک توسط نرم افزار به صورت پیشفرض
  • تخصیص دستی عدد خاص برای مشتریان به خواست شما
  • امکان استفاده در بخش های بعدی
  • کد اشتراک بونیک و مشترک بین دو نسخه اندروید و ویندوز

ثبت اطلاعات کلی مشتریان

این بخش اطلاعات کلی مشتری را می توذانید ثبت نمایید. از موارد مهم این بخش می توان به زیر اشاره نمود.

  • نام و نام خانوادگی مشتری
  • منطقه محل زندگی آن ها ( لیست محلاتی که شما تحت پوشش دارید و یا محله به صورت دستی)
  • انتخاب گروه مشتری شمال مسجد، خانگی اداری، بیمارستان، سفارت و …
  • فیلد آدرس دقیق که شما می توانید آن را به صورت دستی پر نمایید.
  • توضیحات اضافه مشتری که نیاز به ذکر باشد.
  • اضافه کردن تلفن های بیشتر در صورت مه شما نیاز به شماره های تماس بیشتری از مشتری داشته باشید.

صفحه ایجاد اشتراک جدید در اپلیکیشن قالیشویی سیما گستر تمامی این قابلیت ها را به شما ارائه می دهد. این صفحه به صورت مستقیم با نرم افزار ویندوز نیز یکپارچه می باشد.

بخش اطلاعا مشتری در صفحه ثبت اشتراک جدید سیما گستر

 

امکان انتقال به لیست رزرو جمعی راننده در صفحه ایجاد اشتراکدر اپلیکیشن قالیشویی

زمانی که شما اطلاعات اشتراک جدید را وارد نمایید، پاپ آپ تایید برای شما نمایش داده خواهد شد. جهت راحتی بیشتر می توانید که در همان صفحه مشترک را به لیست جمعی راننده مورد نظر خود اضافه نمایید.

ارسال به لیست جمعی راننده پس از ثبت اشتراک

در صورتی که بله را بزنید، از شما اطلاعات تاریخ رزرو، ( تعیین زمان برای فرآیند های جمعی) از شما خواسته می شود. در صورتی که بخواهید این فرآیند را انجام دهید پس از تکمیل اطلاعات رزرو برای رزرو ثبت شده و برای مشتری و همچنین راننده پیام اطلاع رسانی ارسال خواهد شد. امکان جلوگیری از این فرآیند نیز ممکن است.

ثبت رزرو برای مشتری در صفحه ایجاد اشتراک

درصورتی که نخواهید برای مشتری خود همان موقع رزرو ثبت نمایید. کافی است که در صفحه ایجاد اشتراک در اپلیکیشن  قالیشویی، دکمه خیر را بزنید.

 

ارسال اس ام اس خوش آمد گویی

در صورتی که در تنظیمات اپلیکیشن قالیشویی تنظیمات ارسال پیامک را فعال کرده باشید. پس از ثبت اشتراک برای مشترک شما پیام خوش آمد گویی به متن دلخواه شما، که در بخش تنظیمات قابل تغییر است برای مشتری ارسال خواهد شد. همچنین اممکان اطلاع رسانی به راننده مورد نظر نیز پس از فرآیند ها ممکن است.

جهت سفارش می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن: 02162803

تلفن: 02162979000