لیست جمعی و صدور فاکتور راننده

وقتی به راننده خود لیست جمعی اختصاص می دهید، در پنل ایشان نمایان میشود. جالب توجه است که در صورتی که تنظیمات اس ام اس را فعال کرده باشید، برایشان پیامک اطلاع رسانی ارسال میشود. در ویدیو زیر می توانید نمایی کلی از این فرآیند را مشاهده نمایید.

 

 

بخش اول: نمایش لیست جمعی در پنل راننده،

در صفحه خانه راننده می تواند تعداد لیست های جمعی و پخشی روزانه خود را مشاهده نماید. با ورود به صفحه لیست جمعی، تمامی سفارش ها با تمامی جزئیات نمایان می شود.

لیست پخشی در پنل راننده

با کلیک برروی هر سفارش؛ جزئیات بیشتری از سفارش در دسترس خواهد بود که از هناوین آن ها می توان به زیر اشاره نمود:

  • جزئیات آدرس و شماره تماس
  • امکان صدور فاکتور و تکمیل سفارش
  • امکان کنسل کردن سفارش ها
  • امکان انتقال به روز دیگر
  • جمع کردن بدون ثبت فاکتور
  • و…

 

بخش دوم: صدور فاکتور و گزینه های دیگر

راننده شما می تواند رسید مشتری را تغییر زمان داده و یا موارد بیشتر برروی آن اعمال کند. در بخش صدور قاکتور که مهم ترین بخش می باشد. تصویر زیر نمایش داده می شود.  برای باز کردن بخش صدور فاکتور کافی است برروی دکمه چهار نقطه ای دکمه باز کردن صدور فاکتور  لینک های مورد نظر را مشاهده نمایید.

 

بعد از کلیک برروی دکمه سبز رنگ صدور فاکتور، وارد صفحه صدور فاکتور می شوید که به صورت زیر می باشد.

صفحه صدور فاکتور راننده

 

با استفاده از شرایط زیر راننده می تواند که اطلاعات هر بخش مانند نوع فرش ها ، متراژ قیمت ها و … را تعیین نماید. همجنین امکان دریافت بیعانه وارائه تخفیف نیز ممکن است.  بعد از اضافه کردن به فاکتور متوحه می شوید که سبد خریدی برای مشتری درست میشود. بعد ثبت تمامی فاکتور ها می توانید که ثبت نهایی را کلیک کنید.

صفحه صدور فاکتور دوم در اپلیکیشن نسخه راننده

 

بعد از ثبت نهایی فاکتور به مرحله صدور فاکتور خواهید رسید. در این صفحه می توانید تمامی موارد مربوطه را پیاده سازی کنید. مواردی مانند قیمت ها تخفیف، بیعانه و … در این صفحه پس از وارد کردن اطلاعات می توانید . لینک فاکتور را می توانید از طریق اس ام اس برای مشتری ازسال نمایید. بعد از ثبت نهایی فاکتور به شما نمایش داده خواهد شد. در این بخش می توانید فاکتور را پرینت کرده و پرداخت را صورت دهید.

 

 

جهت سفارش نرم افزار قالیشویی سیما گستر میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.پ

تلفن پنج رقمی: 02162803

تلفن داخلی شرکت پیروز داده پرداز آریا: 02162979000