قفسه بندی

قفسه بندی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر، بهترین راهکار جهت مدیریت موجودی های انبار می باشد. با استفاده از قابلیت قفسه بندی شما می توانید موارد موجود در انبار را به بهترین روش مدیریت نمایید. در این بخش شما با تعیین تعداد قفسه های فیزیکی در انبار خود میتوانید موجودی هر قفسه را تعیین و آن ها را تخصیص دهید.

 

 

قفسه بندی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر چیست؟

قفسه بندی مستقیما با تعداد قفسه های شما در انبار بستگی دارد. شما با تعیین قفسه های جدید، می تونید موجودی هر قفسه را تعیین کنید. با این راهکار شما امکان مدیریت بهتر وسائل مربوط به هر مشتری را خواهید داشت. این کار توسط شماره فاکتور و یا کد اشتراک مربوط به مشتری صورت می گیرد. در این حالت احتمال خطا در دسته بندی بسیار کاهش می باید. همچنین این کار جهت  فرآیندهای مدیریتی و اطلاعات بیشتر مفید است.

بخش قفسه بندی اپلیکیشن اندروید سیما گستر

قابلیت افزودن و کسر از قفسه

از دیگر مزایای قفسه بندی در نرم افزار قالیشویی سیما گستر، امکان مدیریت ظرفیت قفسه ها می باشد. اگر قفسه بندی شما ظرفیت خالی نداشته باشد، نرم افزار به صورت خودکار سفارش را به قفسه با ظرفیت مناسب تخصیص خواهد داد. با استفاده از لیست های پخشی و جمعی در مواردی شما حتی نیاز به افزودن دستی قفسه ها نخواهید داشت و نرم افزار برای شما این کار را صورت خواهد داد. افزودن و کسر از قفسه در این نرم افزار بسیار ساده بود و هرکسی با هر سطح دانشی توانایی بررسی را خواهد داشت.

 

آموزش استفاده از بخش قفسه بندی

در این سایت آموزش استفاده از تمامی بخش های نرم افزار به صورت تصویری و ویدیویی موجود است، میتوانید جهت دریافت آموزش ها به صفحه آموزش مراجعه فرمایید. همچنین در هنگام سفارش به همراه نرم افزار پکیج کامل آموزش استفاده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشته و یا قصد سفارش دارید، می توانید با شماره تلفن های زیر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خط پنج رقمی: 02162803

خط داخلی: 02162979000

ساعات کاری: 9 صبح تا 21 عصر