صدور فاکتور

صدور فاکتور در نرم افزار قالیشویی سیما گستر از طریق  نسخه های اندروید، دستگاه کارتخوان و ویندوز امکان پذیر است. با استفاده از قابلیت صدور فاکتور شما میتوانید در محل، همگام با مختص نرم افزار خود رسید مشتری را صادر نمایید. همچنین امکان پرداخت در محل با دستگاه پوز نیز امکان پذیر می باشد.

 

صدور فاکتور چگونه عمل می کند؟

زمانی که راننده شما در در محل مربوط به لیست جمعی یا لیست پخشی می باشد. می تواند جهت تسویه حساب و همچنین رسید مشتری با استفاده از نرم افزار قالیشویی سیما گستر اقدام نماید. در هنگام صدور فاکتور راننده شما دارای انتخاب های بسیاری جهت تنظیم قیمت می باشد. معمولا تعیین قیمت بر اساس نوع گروه خدمات (مبلمان، فرش، موکت و… به انتخاب شما) و همچنین رنگ و عیوب مشخص می شود. همچنین امکان ثبت هزینه های سرویس نیز در هنگام صدور فاکتور ممکن است.

 

گزارش گیری صدور فاکتور در بخش مدیریت نرم افزار قالیشویی سیما گستر

علاوه بر صفحه مربوط به رانندگان و کارمندان، امکان گزارش گیری از این فرآیند ها در نرم افزار مدیریت و نرم افزار کامل تحت ویندوز نیز ممکن است. شما می توانید هزینه های سرویس رفت و برگشت را نیز با راننده های خود تسویه حساب نمایید. و از آن ها خروجی بگیرید.

 گزارش گیری از فاکتور ها در نرم افزار قالیشویی سیما گستر

آموزش صدور فاکتور

در سایت نرم افزار قالیشویی سیما گستر آموزش کامل استفاده از نرم افزار به خصوص صدور فاکتور و … موجود می باشد. شما می توانید برای دریافت آموزش به صورت ویدیویی و یا تصویری به صفحه  آموزش نرم افزار مراجعه فرمایید. همچنین در هنگام ارائه نرم افزار به شما، پکیج آموزش کامل نرم افزار به صورت ویدیویی ارائه خواهد شد و در صورت نیاز به آموزش های بیشتر شما می توانید با پشتیبان های شرکت پیروز داده پرداز آریا مراجعه فرمایید. جهت دریافت آموزش های بیشتر و خارج از نرم افزار مانند تنظیمات ویندوز و اندروید می توانید به صفحه آپارات ما مراجعه فرمایید.