نرم افزار مدیریت قالیشویی و تاثیر آن بر کسب و کار

تاثیر نرم افزارسیما گستر بر کسب و کار

امروزه مدیریت کسب و کارها بدون امکانات کامپیوتری ممکن نیست. یک نرم افزار قدرتمند و تخصصی قالیشویی، باعث صرفه جویی زمان و و هزینه های شما می شود. حال که شما در اینجا قرار دارید، یک قدم از دیگر کسب و کارها جلوتر خواهید بود، چراکه به فکر پیشرفت برند خود هستید. در این مقاله قصد داریم که به بررسی تاثیر یک نرم افزار قالیشویی قدرتمند مانند سیما گستر را بر مدیریت قالیشویی ارزیابی کنیم. و راه خرید نرم افزار قالیشویی سیما گستر را معرفی نماییم.

 

موارد تاثیر نرم افزار قالیشویی قدرتمند بر مدیریت قالیشویی

نرم افزار مدیریت قالیشویی جهت بهبود سرعت انجام کارها و همچنین ساده تر کردن مدیریت مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید گذشته و فاکتور های دستی را فرض کنید. پیدا کردن بسیاری از موارد مانند لیست مشترکین، فاکتور های قدیمی و … دردسر های خاص خود را داشت.حال فرض کنید که در مواردی این فاکتور ها گم می شدند!. این موارد باعث از دست رفتن زمان بسیار و در نتیجه کاهش بازدهی های کاری می شد. اما زمانی که در سال 1386 اولین و برترین نرم افزار مدیریت قالیشویی، یعنی سیما گستر شروع به کار نمود. همان نسخه های اولیه سیما گستر، مورد توجه بسیاری از قالیشویان معتبر تهران قرار گرفت که نتیجه آن را می توانید در صفحه دلنوشته های قالیشویان مشاهده نمایید. از دلایلی که این نرم افزار مورد توجه عموم قرار گرفت می توان به زیر اشاره نمود:

  • صرف زمان کمتر برای حل مشکلات
  • بهبود روند های اداری و مدیریتی مانند ثبت رزرو ها، ایجاد اشتراک، ارتباط با مشتری و …
  • پیشرفت در فرآیند های حسابداری
  • مدیریت بهتر رانندگان و کارمندان
  • گزارش گیری های روزانه و …

  از فاکتور های دست نویس سنتی راحت می شوید

اگر شما یک قالیشویی قدیمی باشید، می دانید که ثبت فاکتور ها به صورت دستی چقدر می تواند سخت و طاقت فرسا باشد. در این میان بسیاری از مواقع فاکتور ها بهم می ریزند، در برخی موارد نیز گم می شوند!. این موارد باعث از دست رفتن برخی اطلاعات ضروری می شوند و در برخی موارد راه بازگشتی نخواهد بود. از طرف دیگر دست نویس بودن فاکتور ها باعث از بین رفتن آن ها به مرور زمان خواهد شد، به خصوص در محیط مرطوب یک قالیشویی!

اما با نرم افزار مدیریت قالیشویی، شما دیگر نگران مواردی از این چنین نخواهید بود. فاکتور ها امکان پرینت از طریق انواع پرینتر را خواهند داشت. شما میتوانید نرم افزار نسخه اندروید را برروی دستگاه پوز اندرویدی خود نصب نمایید.نتیجه این کار این خواهد بود که علاوه بر تسریع در صدور فاکتور شما یک فاکتور دائمی در سرور های ما و یا سرور مخصوص برند خود خواهید داشت که هر زمان نیاز باشد، قابل بازیابی خواهد بود.

مشتریان دائمی خود را به مشترک تبدیل کنید!

با امکان ایجاد اشتراک که در نرم افزار مدیریت قالیشویی قدرتمندی مثل سیما گستر موجود است، شما می توانید مشترکین خود را در لحظه رزرو ثبت نام کرده و در رزروها بعدی از آنها استفاده نمایید!. حتی می توانید با استفاده از اتصال با پنل پیامکی برای آن ها انواع پیام های اطلاع رسانی، خدماتی، تبلیغاتی و یا خوش آمد گویی ارسال نمایید. این کار باعث افزایش راندمان کارهای شما خواهد شد.

ثبت اشتراک در نرم افزار مدیریت قالیشویی

دفتر روزنامه قطوری که در جیب شما جا می شود!

نسخه اندروید نرم افزار مدیریت قالیشویی سیما گستر، که تنها برندی است که اپلیکیشن اندروید نرم افزار قالیشویی ارائه می دهد به راحتی در دیوایس اندرویدی شما قابل نصب است. شما میتوانید با نصب این نرم افزار در موبایل خود از هر کجا که می خواهید گزارش های روزانه، رزرو ها و… را مدیریت نمایید!. قطعا شما با این شرایط مدیریت بسیار راحت تری خواهید داشت.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه معرفی اپلیکیشن نسخه اندروید مراجعه فرمایید.

صفحه اول مدیریت نرم افزار قالیشویی سیما گستر نسخه اندروید

پرستیژ کاری خود را با نرم افزار مدیریت قالیشویی سیما گستر افزایش دهید!

فرض کنید که رانندگان شما به جای صدور فاکتورهای دستی، فاکتوری پرینت شده از طریق دستگاه کارتخوان ارائه دهند، و با استفاده از نرم افزار امضاء دریافت نموده و همچنین بتوانند نسخه ای از تصویر اولیه فرش ها را ثبت نمایند، و حتی QR-code ارائه دهند! در این مورد قطعا مشتریان بیشتر به کار حرفه ای شما علاقه مند خواهد بود. از دیگر موارد می توان به ارسال اس ام اس ها اشاره نمود که امکان ارسال اتوماتیک خواهند داشت. همه این موارد پرستیژ کاری شما را بسیار بالاتر نشان خواهد داد.

پیشرفت کسب و کار و سود شما با نرم افزار مدیریت قالیشویی !

نرم افزار مدیریت قالیشویی که می تواند سرعت کاری شما را افزایش دهد، علاوه بر آن هزینه های حسابداری را نیز تا حد زیادی کاهش خواهد داد. نتیجه این موارد ارائه کیفیت و راندمان بالاتری نسبت به زمان برای شما خواهد داشت. پس برای مدیریت و پذیرش مشتریان زمان بیشتری خواهید داشت. در این مورد سود کسب و کار شما پیشرفت زیادی خواهد داشت .

پیشرفت کسب و کار با نرم افزار

تماس های ورودی را بشناسید!

با استفاده از قابلیت کالرآیدی در نرم افزار مدیریت قالیشویی، شما می توانید بر تماس های ورودی به خط تلفن ثابت دفتر خود نظارت داشته باشید. در این حالت شما قبل از پاسخگویی به تلفن های ورودی مشتریان، ریز جزئیات کارکرد های قبلی و وضعیت فعلی سفارش های ایشان را ، به همراه اطلاعات ثبت شده کامل مانند نام و .. را مشاهده نمایید. در این صورت با صدا کردن مشتری خود با نام ایشان، شما می توانید آن ها را شگفت زده نمایید. همچنین از دیگر قابلیت های این بخش می توان به بلاک کردن تلفن های مزاحم از پاسخ دهی به افراد مزاحم، مشتریان بد حساب، بد اخلاق و… جلوگیری نمایید.

کالر آیدی در نرم افزار مدیریت قالیشویی

خرید نرم افزار مدیریت قالیشویی

شرکت پیروز داده پرداز آریا توسعه دهنده و فروشنده این نرم افزار میباشد. شما می توانید جهت سفارش با شماره تلفن های زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

  • کد چهار رقمی بدون کد تهران: 1534
  • تلفن داخلی: 02162979000