تاثیر اقتصادی اس ام اس مارکتینگ در نرم افزار قالیشویی

بهترین جایگزین فعلی برای تبلیغات محیطی مانند بیلبورد و … اس ام اس مارکیتنگ می باشد. شما برای پیشرفت کسب و کار خود ، باید بشید. می توان گفت امروز تبلیغات محیطی دیگر تاثیر گذشته خود را ندارد. اس ام اس مارکتینگ راه حل بسیار گسترده ای برای پیشرفت در کسب و کار می باشد.از آنجایی که مخاطبین این وب سایت بیشتر قالیشویان عزیز هستند. در این مقاله اهمیت اس ام اس مارکتینگ در نرم افزار قالیشویی سیما گستر را توضیح خواهیم داد.

تخفیفات خود را با اس ام اس مارکتینگ به رخ بکشید!

تبلیغاتی مانند تخفیفات مناسبتی به وسیله اس ام اس یکی از محبوب ترین روش ها برای تبلیغات است. تبلیغات اس ام اس می تواند مشتریان شما را برای خرید مجدد از کسب و کار شما ترغیب نماید. همچنین شما با ارسال های منطقه ای، شهری و حتی کشوری می توانید تعداد مشترکین خود را چند برابر بیشتر کنید! شاید هرکسی از یک مسیری عبور نکند، اما همه موبایل دارند که می توانید برای آن ها ارسال اس م اس کنید.

اس ام اس مارکتینگ با نرم افزار قالیشویی سیما گستر

 

بسیار آسان تبلیغات اس ام اس کنید!

یکی از مهم ترین قابلیت های نرم افزار قالیشویی سیما گستر که آن را از دیگر نرم افزار ها متمایز نموده است، توانایی کسب مارکت از طریق اس ام اس می باشد. شما می توانید این فرآیند را برای مشتریکین قدیمی خود به راحتی انجام دهید. زمانی که شما در نرم افزار قالیشویی، ایجاد اشتراک می کنید، آن مشتری به لیستی تمامی مشتریان قبلی شما اضافه خواهد شد و به راحتی می توانید از شماره ها و دیگر اطلاعات آن ها استفاده نمایید. در صفحه ارسال پیامک کافی است بازه مشتریانی که میخواهید برای آن ها اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید را انتخاب نموده و متن خود را برای آن ها ارسال نمایید.

بهتر است که متن تلیغاتی شما در اس ام اس مارکتینگ شامل جشنواره ها مانند پکیج ها شستشو، تخفیفات مناسبتی مانند ایام مبارک ماه رمضان و … باشد. پشتیبانی نرم افزار قالیشویی سیما گستر با شما خواهد بود و برای تبلیغات هرچه بهتر، به شما یاری خواهد رساند.

ایجاد اشتراک در نرم افزار قالیشویی سیما گستر

ارسال های منطقه ای!

اگر شما یک کارخانه قالیشویی بزرگ باشید که در شهرهای مختلفشعبه دارید، بهتر است ارسال های مشوری صورت دهید. اما در موافعی شما می خواهید در یک محدوده خاص مانند محله، هرکدام از مناطق شهری و… ارسال پیامک کنید. برای این کار کافی است با پشتیبانی نرم افزار قالیشویی سیما گستر، شرکت پیروز داده پرداز آریا تماس حاصل فرمایید.