اهمیت نرم افزار قالیشویی دستگاه کارتخوان

دستگاه های کارتخوان امروزه استفاده بسیار زیادی دارند. تقریبا هر کسب و کار کوچک تا بزکی دارای یک دستگاه کارتخوان سیار برای پرداخت های در محل خود هستند. جدیدا نسل جدیدی از دستگاه های پوز ( کارتخوان) معرفی شدند. این دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید هستند. نرم افزار قالیشویی سیما گستر قابلیت نصب در دستگاه کارتخوان را نیز در خود دارا هستند. مهمترین دلیل بری طراحی این اپلیکیشن سیما گستر برای دستگاه کارتخوان راحتی استفاده مشتریان است. در این مقاله به مزایا و اهمیت نرم افزار قالیشویی دستگاه کارتخوان می پردازیم:

 

مزایای نرم افزار قالیشویی در دستگاه کارتخوان موقع جمع آوری

رانندگان شما با استفاده از نرم افزار قالیشویی سیما گستر در دستگاه کارتخوان می توانند در محل تحویل فاکتور رسمی پریننت کنند. همچنین مهمترین قابلیت این اپلیکیشن این است که می تواند مبلغ را برای شما تنظیم کند و به این صورت احتمال خطا توسط راننده را کاهش می دهد. از دیگر مزایا این نرم افزار در دستگاه های کارتخوان این است که شما می توانید موقع تحویل از فرش ها تصویر بگیرید تا هرگونه خرابی ازقبل را ثبت کرده باشید. اینگونه در مقابل مشتریان بد اخلاق مدرک رسمی از ایراد های فرش خواهید داشت.

 

از دیگر مزایای استفاه از این ابزاردریافت تصویر امضا از مشتریان خواهد بود. در این صورت شما تصویر امضای مشتری خود را خواهید داشت پس تحویل پس از شستشو تنها به مشتری خودتان خواهد بود.

صفحه انتخاب پنل مدیریت و رانندگی اپلیکیشن

اهمیت نرم افزار قالیشویی دستگاه کارتخوان در هنگام فرآیندهای پخشی:

همانطور که در مقالات قبلی گفته شده است، سازگاری این نرم افزار با دستگاه کارتخوان  این امکان را به شما می دهد که رانندگان خود را مدیریت کنید. در قسمت قبلی گفتیم که  با قابلیت محاسبه هزینه توسط نرم افزار  قالیشویی دستگاه کارتخوان تنها نیاز است که مشتریان شما کارت خود را بکشند تا مبلغ برای آن ها نشان داده شود.

 

موقع تحویل پخشی و تسویه حساب با ایننرم افزار امضای تحویل از مشتریان دریافت می شود. قیمت های باقی مانده محاسبه می شود. در نهایت با پرداخت هزینه تحویل پخش به مشتری تکمیل می شود و درآمد راننده نیز تایید می شود.

 

 

اطلاع رسانی به راننده

در صورتی که دستگاه را مخصوص راننده خود تهیه کنید. از طریق نرم افزار قالیشویی سیما گستر در دستگاه کارتخوان برای تسک هایی که برای رانندگان شخص می کنید اطلاع رسانی می شود.

 

اهمیت نرم افزار قالیشویی سیما گستر در دستگاه کارتخوان

خرید نرم افزار قالیشویی :

حال که با این مزیت نیز آشنا شدید اگر می خواهید به بیش از 410 قالیشویی که از نرم افزار قالیشویی سیما گستر استفاده می کنند ملحق شوید. میتوانید از طریق تلفن 1534 در استانتهران ویا 02162979000 در تمام کشور عزیزمان با کارشناسان فروش پیروز داده پراز آریا تماس حاصل فرمایید. نرم افزار قالیشویی سیما گستر دارای پشتیبانی 24 ساعته خواهد بود.