اهمیت اپلیکیشن قالیشویی سیما گستر

اهمیت اپلیکیشن اندروید مدیریت قالیشویی

اپلیکیشن مدیریت قالیشویی سیما گستر، نسخه اندرویدی از این نرم افزار برای دیوایس های اندرویدی و یا دستگاه های کارتخوان (پوز) اندرویدی است. دستگاه های کارتخوان اندرویدی، نسل جدیدی از دستگاه های پوز هستند که مانند تلفن همراه قابلیت نصب نرم افزار در خود دارند. از کاربرد های این دستگاه های می توان به صدور فاکتور، امکان استفاده از دوربین جهت تصویربرداری اشاره نمود. شما می توانید بعد از نصب اپلیکیشن سیما گستر، این دستگاه را برای تسویه حساب و صدور فاکتور در اختیار راننده خود قرار دهید.

نصب اپلیکیشن مدیریت قالیشویی دردستگاه کارتخوان

قابلیت های اپلیکیشن قالیشویی اندروید سیما گستر

در مورد قابلیت ها، بیشتر در صفحه نرم افزار اندروید سیما گستر توضیح دادیم. این اپلیکیشن معمولا به دو بخش پنل مدیریت و پنل راننده تقسیم می شود. در پنل مدیریت شما می توانید تمامی امور مربوط به مدیریت را صورت دهید. در پنل راننده نیز، مسائل مربوط به ثبت رزرو ها، نمایش لیست جمعی و پخشی و نمایش دیگر امور مربوط به راننده وجود دارد. برخی از قابلیت های پنل مدیریت و کارمندی نیز به صورت زیر می باشد:

  • اضافه و یا حذف کردن مدیر/ کارمند و راننده
  • تخصیصات، شامل لیست پخشی و جمعی
  • تسویه حساب با رانندگان
  • ارسال پیامک های جمعی، منطقه ای و …
  • ایجاد اشتراک های جدید
  • ثبت رزرو ها
  • قفسه بندی اموال موجود در انبار
  •  و چندین قابلیت دیگر

صفحه انتخاب پنل مدیریت و رانندگی اپلیکیشن

 

امکان مدیریت از راه دور

اینکه شما بتوانید در هر زمانی کارخانه خود را مدیریت کنید از اهمیت بسیار بالای برخوردار است. نرم افزار نسخه ویندوز تنها امکان مدیریت از نزدیک را به شما ارائه خواهد داد، اما در نسخه اندروید اپلیکیشن مدیریت قالیشویی سیما گستر، شما می توانید از هر نقطه ای، تنها با نصب این اپلیکیشن در دیوایس اندرویدی خود، به سیستم مدیریت خود متصل شوید.بیشتر امکانات پلتفرم ویندوزی در اپلیکیشن نیز قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با بخش مدیریت می توانید مقاله مربوط به پنل مدیریت را مشاهده نمایید.

 

هماهنگی بیشتر رانندگان و مدیریت آن ها

رانندگان با استفاده از پنل خود، می توانند از تمامی امور خود با خبر شوند. چرا که مواردی که به آن ها تخصیص دهید، برای ایشان اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از ضرورت هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده، مانند مجوز خروج از انبار، اخذ امضاء از مشتریان و … ار هرگونه سوء استفاده جلوگیری خواهد شد.

تسویه حساب با مشتری به همراه صدور فاکتور

پس از صدور فاکتور پخشی، مبلغ مورد نظر به صورت اتوماتیک در دستگاه کارتخوان شما قرار خواهد گرفت. با این روند شما می توانید بسیاری از فرآیندهای پرداخت را اتوماتیک کنید. چی بهتر از این؟

با استفاده از اپلیکیشن مدیریت قالیشویی نسخه اندروید، شما مدیریت کارخانه را در دستان خود خواهدی داشت و از هیچ بابتی نگران نخواهید بود.

پنل رانندگان اپلیکیشن مدیریت قالیشویی سیما گستر

خرید نرم افزار قالیشویی سیما گستر

جهت سفارش نرم افزار به همراه فایل های آموزشی و پشتیبانی تمام وقت، می توانید با استفاده از شماره تماس های زیر با شرکت پیروز داده پرداز آریا در تماس باشید.

تلفن پنج رقمی: 02162803

تلفن داخلی: 02162979000